Rede Feminista Galega denuncia a violência machista

Domingo, 29 Novembro 2009

Por volta de 60 mulheres participárom na manhá do sábado numha acçom no mercado de Compostela, que tinha como objecto a denúncia da violência machista. As mulheres, de pé sobre cadeiras e situadas em fileira desde a Praça do Pam até o mercado, sustinham cartazes com diferentes legendas alusivas às causas desta violência: “Estou na rua porque se os curas emprenhassem o aborto seria sacramento”, “Estou na rua porque quero que às casas de acolhida vaiam eles”, “Estou na rua porque se nos tocam a umha tocam-nos a todas”, “Estou na rua porque quero berrar que a revoluçom começa na cozinha”, “Estou na rua porque estou solteira, independente e feliz”, “Estou na rua porque nom sou nem quero ser tamanho 36” e assim até mais de quarenta palavras de ordem.

Ao mesmo tempo, um outro grupo de mulheres armadas com fouces e sachos, acompanhadas por tamboris e pandeiretas, faziam soar diferentes ritmos enquanto caminhavam ao longo da fileira. Durante o acto, foi despregada umha gigantesca faixa de um dos prédios da Praça do Pam e repartírom-se centenas de panfletos.

A seguir, reproduzimos o texto distribuído.

Dia contra a violência machista

Passar dum “cala” ou dum “tu nom sabes de que estás a falar” a umha agressom física, é só um degrau na escalada da violência machista que, muitas vezes, passa despercebido.

Porque as mortes nom se produzem de súpeto, porque antes de umha mulher ser assassinada produzem-se pequenas mortes todos os dias:

a morte nas escolas: silenciando o papel da mulher na história…

a morte laboral: quando continuamos a cobrar menos polo mesmo trabalho…

a morte na família: educando-nos no eterno papel de cuidadoras, como maes, esposas ou filhas…

a morte sexual: negando-nos o nosso próprio prazer, convertendo-nos em meros objectos reprodutores…

a morte a partir dos fundamentalismos religiosos: quando todos e cada um dos seus credos subordinam as mulheres ao homem…

Por iso estamos hoje na rua, por todas essas pequenas grandes mortes, por todas as mulheres assassinadas, porque já estamos fartas!!!!

REDE FEMINISTA GALEGA 2009

DEIXE UMA RESPOSTA

Please enter your comment!
Please enter your name here